Často kladené otázky

Máte nejaké otázky či nejasnosti? Pripravili sme pre Vás zoznam najčastejších otázok a odpovedí.

Pre Váš čo najväčší komfort ponúkame rôzne možnosti dopravy s nasledujúcimi cenami:

  • Zásielkovňa / Packeta: 2,90 €
  • Kuriér na adresu: 4,50 €
  • Doručenie Bratislava: 1,90 €

Väčšinu objednávok odosielame do 24 hodín. Rastliny zasielame tak, aby počas víkendu nezostali v preprave. Ak teda objednáte koncom týždňa, objednávku vieme odoslať najskôr v pondelok. Samotná doba prepravy závisí od vybraného spôsobu doručenia. Zo skúsenosti je obvyklá dĺžka doručenia nasledovná:

  • Zásielkovňa / Packeta: doručenie 1-2 dni. Notifikácie emailom aj SMS o stave Vašej objednávky.
  • Kuriér na adresu: doručenie 1-2 dni. Notifikácie emailom aj SMS o stave Vašej objednávky.
  • Doručenie Bratislava: doručenie 1-3 dni. Náš kolega Vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať a dohodne sa s Vami.
  • Osobný odber: objednávku pre Vás v predajni pripravíme väčšinou do 24 hodín. Akonáhle je Váš tovar pripravený, zašleme Vám na email potvrdenie a informácie k osobnému odberu.

Potrebujete expresné doručenie alebo špeciálne služby? Kontaktujte nás a ak to bude možné, radi Vám vyhovieme.

Ponúkame rôzne spôsoby platby, pretože vieme, že každému vyhovuje iná možnosť.

  • Platba kartou online prostredníctvom zabezpečeného platobného systému od spoločnosti Stripe. Platiť môžete všetkými bežnými platobnými kartami. Online platba je veľmi rýchla, takže Vašu objednávku ihneď evidujeme ako uhradenú a je pripravená na ďalšie spracovanie.
  • Google Pay / Apple Pay prostredníctvom zabezpečeného platobného systému od spoločnosti Google / Apple. Platiť môžete všetkými bežnými platobnými kartami. Platba je veľmi rýchla, takže Vašu objednávku ihneď evidujeme ako uhradenú a je pripravená na ďalšie spracovanie.
  • Platba na dobierku pri doručení Vašej objednávky. Kuriérovi GLS a aj vo väčšine výdajných miest Zásielkovne, je možné dobierku uhradiť aj platobnou kartou.
  • Platba prevodom na bankový účet. Po vytvorení objednávky Vám systém vygeneruje údaje k platbe. Prevod môže trvať 1-2 pracovné dni. Po prijatí platby Vám zašleme potvrdenie o prijatí a Vašu objednávku pripravíme na odoslanie.
  • Platba v hotovosti pri osobnom odbere. Objednaný tovar môžete uhradiť v hotovosti v našej predajni Prírodno na Štúrovej 4 v Bratislave.

Naša kamenná predajňa slúži aj ako odberné miesto pre objednávky z eshopu. Nájdete nás v Bratislave na rohu ulíc Štúrova a Jesenského. Tovar si môžete zakúpiť a priamo na mieste.

Pokiaľ tovar kupujete ako darček, radi Vám pomôžeme s načasovaním a doručením priamo adresátovi.

Uveďte nám prosím v poznámke, že sa jedná o darček. Postaráme sa, aby žiaden produkt na sebe nemal cenovku a pokojne uveďte aj požadovaný deň doručenia. Ak máte záujem, doplňte aj text priania a odkaz priložíme do balíka. Nezabudnite prosím uviesť telefonický kontakt aj na príjemcu, aby sa s ním kuriér vedel spojiť a balíček odovzdať. Notifikácie o pohybe balíka prepravca zasiela aj na email, budete si tak vedieť odsledovať či už bol darček odovzdaný.

Ak máte nejaké špeciálne priania, budeme radi, keď sa nám ozvete a pomôžeme Vám s prekvapením.

 

Pred vyzdvihnutím objednávky, prosím počkajte na potvrdzujúci e-mail s informáciou, že je pre vás tovar pripravený. Objednávky s osobným odberom sa snažíme vybavovať rýchlo, väčšinou do 24 hodín.

Potrebujete tovar vyzdvihnúť ihneď? Pokojne nás pred vytvorením objednávky telefonicky kontaktujte a ak to bude možné, radi vám vyhovieme.

Tovar v predajni je možné zakúpiť aj bez objednania. Stačí prísť a vybrať si.

Ak ste zadali správnu e-mailovú adresu, potvrdzujúci e-mail sme Vám automaticky odoslali. Je možné, že ho Váš e-mailový poskytovateľ vyhodnotil ako spam alebo reklamu. Skúste si prosím skontrolovať aj tieto priečinky alebo vyhľadať vo vašich mailochplantizia.sk“.  Aby sa vám to pri ďalšej objednávke nestalo, môžete označiť, že tento mail nie je spam ani reklama a v budúcnosti by sa Vám mal klasicky zobraziť medzi prijatými e-mailami.

Ak ste registrovaný zákazník, prehľad Vašich objednávok nájdete aj v sekcii Môj účet.

V prípade, že ste potvrdzovací e-mail aj tak nenašli, napíšte nám prosím na info@plantizia.sk aj s menom, na ktoré ste objednávku vytvorili a pomôžeme Vám situáciu vyriešiť.

Áno, objednávky doručujeme aj do zahraničia. V rámci Českej republiky je možné využiť služby Zásielkovne v cene 3,50 €.

Pre doručenie do ostatných krajín EÚ nám prosím napíšte na info@plantizia.sk alebo zavolajte. Výška poštovného závisí od krajiny a hmotnosti balíka. Radi pre Vás nájdeme najvýhodnejšie riešenie.

Ak si prajete pridať ďalšie položky do Vašej objednávky, kontaktujte nás prosím čo najskôr emailom alebo telefonicky. Pokiaľ Vaša objednávka ešte nebola odovzdaná prepravcovi, radi jej obsah doplníme.

V prípade, že ste objednávku už uhradili, zašleme vám podklady k úhrade dodatočnej sumy za doplnený tovar.

Sortiment sa snažíme obmieňať, no väčšinu produktov vieme rýchlo doplniť. V niektorých prípadoch sa však jedná o výpadok u dodávateľa a vtedy môže byť dodacia doba predĺžená. Pri nedostupných produktoch máte možnosť zanechať Váš kontakt a ihneď po naskladnení Vás upozorníme emailom. 

Potrebujete podrobnejšie informácie o dostupnosti konkrétneho produktu? Napíšte nám na info@plantizia.sk a radi Vám informácie poskytneme.