Plantizia – na rohu Štúrovej a Jesenského v Bratislave

Plantizia – na rohu Štúrovej a Jesenského v Bratislave

Otváracie hodiny PON – PIA 11:00 – 18:00
SOBOTA 10:00 – 16:00

Kontakty

Napíšte nám

info@plantizia.sk

Zavolajte nám

0940 842 624

Otváracie hodiny

Pondelok – Piatok 11:00 – 18:00
Sobota 10:00 – 16:00

Adresa predajne

Štúrova 4, 811 02 Bratislava

Často kladené otázky

Na zrýchlenie komunikácie sme pripravili zoznam najčastejších otázok, ktoré Vám môžu pomôcť pri zodpovedaní Vašej otázky.

Aké ponúkate možnosti doručenia a aké sú ceny?

Pre Váš čo najväčší komfort ponúkame rôzne možnosti dopravy s nasledujúcimi cenami:

  • Zásielkovňa / Packeta: 2,50 €
  • Kuriér na adresu: 4,50 €
  • Slovenská pošta: 2,90 €
Ako dlho trvá odoslanie a následné doručenie objednávky?

Väčšinu objednávok odosielame do 24 hodín. Samotná doba prepravy závisí od vybraného spôsobu doručenia. Zo skúsenosti je obvyklá dĺžka doručenia nasledovná:

  • Zásielkovňa / Packeta: doručenie 1-2 dni. Notifikácie emailom aj SMS o stave Vašej objednávky.
  • Kuriér na adresu: doručenie 1-2 dni. Notifikácie emailom aj SMS o stave Vašej objednávky.
  • Slovenská pošta: doručenie 2-4 dni. Notifikácie emailom a občas žltý lístok.
  • Doručenie Bratislava: doručenie 1-2 dni. Náš kolega Vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať a dohodne sa s Vami.
  • Osobný odber: objednávku pre Vás v predajni pripravíme väčšinou do 24 hodín. Akonáhle je Váš tovar pripravený, zašleme Vám na email potvrdenie a informácie k osobnému odberu.

Potrebujete expresné doručenie alebo špeciálne služby? Kontaktujte nás a ak to bude možné, radi Vám vyhovieme.

Aké spôsoby platby ponúkate?

Ponúkame rôzne spôsoby platby, pretože vieme, že každému vyhovuje iná možnosť.

  • Platba kartou online prostredníctvom zabezpečeného platobného systému od spoločnosti Stripe. Platiť môžete všetkými bežnými platobnými kartami. Online platba je veľmi rýchla, takže Vašu objednávku ihneď evidujeme ako uhradenú a je pripravená na ďalšie spracovanie.
  • Google Pay / Apple Pay prostredníctvom zabezpečeného platobného systému od spoločnosti Google / Apple. Platiť môžete všetkými bežnými platobnými kartami. Platba je veľmi rýchla, takže Vašu objednávku ihneď evidujeme ako uhradenú a je pripravená na ďalšie spracovanie.
  • Platba na dobierku pri doručení Vašej objednávky. Kuriérovi GLS a aj vo väčšine výdajných miest Zásielkovne je možné dobierku uhradiť aj platobnou kartou.
  • Platba prevodom na bankový účet. Po vytvorení objednávky Vám systém vygeneruje údaje k platbe. Prevod môže trvať 1-2 pracovné dni. Po prijatí platby Vám zašleme potvrdenie o prijatí a Vašu objednávku pripravíme na odoslanie.
  • Platba v hotovosti pri osobnom odbere. Objednaný tovar môžete uhradiť v hotovosti v našej predajni Prírodno na Štúrovej 4 v Bratislave.
Kde je možný osobný odber? Máte aj kamennú predajňu?

Naša kamenná predajňa slúži aj ako odberné miesto pre objednávky z eshopu. Nájdete nás v Bratislave na rohu ulíc Štúrova a Jesenského.

Objednávku chcem poslať ako darček. Ako mám postupovať?

Pokiaľ tovar kupujete ako darček, radi Vám pomôžeme s načasovaním a doručením priamo adresátovi.

Uveďte nám prosím v poznámke, že sa jedná o darček. Postaráme sa, aby žiaden produkt na sebe nemal cenovku a pokojne uveďte aj požadovaný deň doručenia. Ak máte záujem, doplňte aj text priania a odkaz priložíme do balíka. Nezabudnite prosím uviesť telefonický kontakt aj na príjemcu, aby sa s ním kuriér vedel spojiť a balíček odovzdať. Notifikácie o pohybe balíka prepravca zasiela aj na email, budete si tak vedieť odsledovať či už bol darček odovzdaný.

Ak máte nejaké špeciálne priania, budeme radi, keď sa nám ozvete a pomôžeme Vám s prekvapením.

 

Zobraziť všetky často kladené otázky